Chůze je nejlepší pohybová aktivita

DSCF8169a

Cvičení,chůze a vaše    zdraví

 

Cvičení je hlavním tématem dneška, protože mnoho lékařů tvrdí , že bychom měli mít podstatně lepší kondici a vytrvalost.

Co ale dělat pokud je člověk vyčerpaný a velmi intenzivní cvičení prostě nezvládá ?

Je zřejmé, že cvičení má mnoho výhod, jako je zlepšení okysličení a krevního oběhu, masírování tělesných orgánů, posílení svalů, zvyšování flexibility a vytrvalosti a další pozitiva. Problém je v tom, že cvičení  také vyčerpává živiny a  při přehnaném cvičení způsobuje  i zdravotní problémy.

Pojďme  podrobně diskutovat  o cvičení, které je šetrné a vhodné pro každého člověka

Každý člověk  potřebuje cvičení

To by mělo být samozřejmé pro všechny lidi, ale v praxi tomu tak  zdaleka  není. Pro lidi, kteří vedou hektický život ,  kteří jsou velmi unaveni, nebo nejsou v dobré fyzické kondici je pravidelné cvičení velký problém! Cvičení je totiž užitečné pro všechny části těla. Proto tolik trpíme „civilizačními  nemocemi „,protože žijeme v našich autech, nebo jiných  dopravních prostředcích ,nechodíme  po schodech, protože rádi  používáme  výtahy a tak podobně.

Výsledkem je, že svaly ochably a jsou slabé, kosti se také  neustále oslabují, vazy  jsou ztuhlé a stále se zkracují. Také samotná struktura těla trpí neustálým seděním u počítače.

Máme pro vás Jednoduché řešení.

Nejjednodušším řešením  je chodit každý den po dobu nejméně 15 minut v kuse. A to není tak  těžké udělat. Můžete to udělat cestou do obchodu pohodlnou chůzi na ulici. Můžete chodit v parcích nebo v přírodě. Někdo rád chodí na běžící pásy v posilovnách a fit centrech. Každý si může najít pro sebe nejlepší způsob.

Chůze je nejlepší formou cvičení!

Chůze je pro většinu lidí   celkově nejlepší , nejlevnější ,nejbezpečnější řešení jeho pohybové aktivity.. Není potřeba žádná speciální výbava nebo prostor, můžete chodit sami nebo s ostatními. Při chůzi se jemně pohybuje páteř, aniž by nadměrně  trpěly  klouby, šlachy nebo vazy

Jiné formy nenáročného cvičení

 

Další dobré formy cvičení jsou velmi šetrné vzpírání a posilování s čínkami , jízda na kole, plavání a snad i některé lehké sporty. Při těchto aktivitách nemusíte cvičit do úplného vyčerpání.

Intenzivní cvičení nepomůže

V podstatě je pravda ,  že většina  lidí jednoduše nemá takovou fyzickou kondici ,aby  vysoce intenzivní cvičení  vůbec začala. Je lepší postupovat postupně a pohybové dávky si postupně zvyšovat.

Co může způsobit fyzické přetížení.

  1. může způsobit vážný oxidační stres, který může vést k infarktu
  2. oslabuje nadledviny a štítnou žlázu.
  3. často poškozuje šlachy a vazy, pokud jsou již slabé a ohrožené.
  4. u mladých žen může způsobit zastavení ovulace.
  5. ztratit energii, bez ohledu na to, jak zábavné nebo vzrušující aktivity byly
  6. může poškodit desítky životně důležitých živin.

Duchovní aspekty cvičení

Mnoho lidí, kteří intenzivně cvičí  říkají , že mají fantastický pocit, že je jim nejlépe při nadměrné fyzické zátěži. Nicméně, tyto  pocity jsou  především fyzikální způsobené sekrecí hormonů nadledvinek a štítné žlázy . Ve skutečnosti nadměrné sekrece jakýchkoliv hormonů jsou pro člověka škodlivé.

Co je to duchovní rozvoj?

Co je smyslem života člověka? Aby se především cítil opravdu dobře?

Zde je jen stručná odpověď.

Smyslem a cílem duchovního vývoje, je rozvíjet mozek a prodlužovat si svůj  život. To je podstatou duchovního vývoje, nikoliv jen rozvíjet své  svaly . To jsou hlavní motivy mnohem větší schopnosti, které lidé mohou rozvíjet pomocí své mysli, své intuice a dalších schopnosti, které  se u každého člověka mohou  plně rozvinout.

To neznamená, že by měl být člověk ochablý a slabý.

Právě naopak. Štíhlé tělo je produktem zdraví, a to v první řadě  pomocí cvičení. Způsoby, jak ztratit a udržet svou váhu je jíst správně a myslet správně.

Cvičení a Hubnutí

Mnoho programů hubnutí obsahují mnoho cvičení jako součást programu.  Mírný pohyb nebo jiné mírné cvičení je v takových to programech v pořádku, protože většina  lidí s nadváhou a obezitou nejsou v přiměřené fyzické kondici, aby těžké cvičení zvládli. Takový typ cvičení plně zohledňuje platforma  redukce hmotnosti podle genů BodyKey, kde si každý člověk zvolí intenzitu a druhy svého cvičení. Správná strava a její množství podle naší genové výbavy způsobuje, že každý ztrácí přebytečný tuk trvale bez jojo efektu.

SHRNUTÍ

Chůze, plavání, jízda na kole a turistika jsou vynikající pohybové aktivity.

Nejbezpečnější a nejlepší pohybová aktivita  zůstane ale CHŮZE.

Stáhněte si zde Ebook s příběhem, jak je možné propojit pohodové cvičení s redukcí nadbytečného tuku bez drastických diet.

Josef Orság

www.zdraviahubnuti.cz

 

 

Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *